De heren van Stiriah noemen de muziek die ze maken harmonic black chaos. En op zich dekt deze beschrijving wel de lading. Deze heren, afkomstig uit Berlijn, kennen we al. Hun vorige plaat Into The Depths kreeg van bovengeschrevene 75/100. Ik omschreef hun muziek als erg goed maar adviseerde nog wat meer eigen verhaal, eigen gevoel erin te steken. Ik ben eens benieuwd of ze dit hebben opgepikt. Wat jammer is - doch misschien is het hun eigen keuze - de band neemt opnieuw alles in eigen handen. Er is dus geen platenlabel die de vier heren een zwart hart onder de lederen riem steekt.Lees verder ›





















