In Duitsland en Oostenrijk is Toxpack een vrij succesvolle band. Er werd getekend bij Napalm Records en de toekomst lijkt de groep toe te lachen. Nu is de band klaar om het buitenland te veroveren. Dat Toxpack uitsluitend in het Duits zingt, lijkt geen probleem te vormen. Is een bandje genaamd Rammstein er immers ook niet in geslaagd om zelfs in de VSA op tour te kunnen gaan? Waarom zou Toxpack dit dan niet kunnen?Lees verder ›





















