De nieuwscampagne en door 8.000 mensen ondertekende petitie van Red Willemeen heeft duidelijk geholpen, want zojuist heeft de gemeenteraad van Arnhem unaniem besloten dat het jongerencentrum voorlopig de touwtjes in handen houdt. Dit bericht lokale krant de Gelderlander. Het beheer van het poppodium en het jongerenwerk, volgens de huidige organisatie van Willemeen haar onderscheidende karakteristiek, zal niet gescheiden worden. De vrijwilligers van het poppodium hebben tot 1 oktober de…Lees verder ›





















