Als je de kans krijgt een van de beste live-acts ooit te mogen aanschouwen, dan laat je die natuurlijk niet liggen. Dus ga ik vandaag alweer op bedevaart naar Tilburg, om aldaar Het Lam Gods te aanschouwen. Vergezeld van enkele fijnzinnige support-acts zal het gezelschap daar vandaag nogmaals hun duivels ontbinden, als een soort algemene repetitie voor de grote zomerfestivals die eraan komen. De opener van vanavond is AntropomophiA,…Lees verder ›





















