Uit onderzoek is gebleken dat je na je dertigste steeds minder naar nieuwe muziek luistert. En dat is zonde, want bij het luisteren naar nieuwe muziek maken je hersenen veel dopamine aan. Dit jaar geconfronteerd met mijn ‘forever 29’ nam daarom bij mij de angst toe om de rest van mijn leven te blijven hangen bij oude blackmetalfavorieten en om minder ruimdenkend in het leven te staan. Des te groter raakte mijn vreugde toen ik spontaan verslingerd raakte aan het album Heavy Pendulum van de voor mij nog totaal onbekende rockband Cave In.Lees verder ›





















