De smeerpoezen van Pestnebel zijn terug met een nieuw gortig en vunzig plaatje getiteld Verfall. Ruim tien jaar na Nachtwelten komt het hebbeding via Folter Records. Het gaat hier om black metal in zijn meest pure en meest venijnige vorm. De muziek wordt doordrenkt van haat en misanthropie, zo hebben we het natuurlijk graag. Hoe zou het komen dat een band om en bij de tien jaar stilligt? Meestal ligt de verklaring in het feit dat de bandleden heel wat andere zaken hebben lopen denk dan aan andere projecten of bands. De vier duistere heerschappen hebben een verleden in of spelen nog altijd in heel wat ander ondergronds blackmetalgeweld. Zoek het maar even op.Lees verder ›





















