Uit Krakau (Polen) is de band Medico Peste afkomstig. De band heeft tot nu toe een demo (Graviora Manent uit 2011), een EP (Herzogian Darkness, 2017) en twee albums (in 2012 א: Tremendum et Fascinatio en ב: The Black Bile uit 2020) uitgebracht. Medico Peste heeft de afgelopen tijd een zeer onstuimige periode achter de rug. In de jaren die volgden op het uitbrengen van het meest recente album hield menig bandlid het voor gezien. In 2022 gaven beide gitaristen er de brui aan en een jaar later stapte ook de drummer op. Van de line-up die ב: The Black Bile uitgebracht had, was toen enkel zanger Lazarus nog over. In Zann (Monasterium) en Zerachiel (Pandrador) werden respectievelijk een bassist en gitarist gevonden. Adrian Stempak (ook Pandorador) pakte de drumsticks op. En wanneer de band het podium bestijgt, sluit Heresiarch zich als tweede gitarist bij het viertal aan. Vijf jaar na het vorige album dient het viertal zich nu met hun derde album aan: Aesthetic Of Hunger.Lees verder ›



















