Hoe? Hebben we deze nog niet gehad? Ja en neen. Baron af avoghetens smärta is namelijk eerder dit jaar verschenen als driedelige demo, op cassette, en kreeg ook netjes een review mee. Het anonieme drietal nam de drie nummers opnieuw mee en plaatste ze in een langspeler, met dezelfde…Lees verder ›





















