Vanuit de bossen in het Zweedse Dalarna, schrijft Helga vanuit een hut haar muziek. Door te leven in de wildernis met enkel een gitaar als gezelschap ontstaat er een uniek gevoel voor zelfreflectie bij het schrijven van de nummers. In de donkere maand december vorig jaar bracht zij haar debuut EP uit, getiteld Nebulous. Nu, deze herfst, is het tijd voor de opvolger, de EP (toepasselijk) getiteld The Autumn Lament.Lees verder ›





















