17 jaar na Age Of Chaos is Vazal teruggekomen, even, om vervolgens weer te verschijnen in de obscuriteit. De Nederlandse blackmetalband bestaande uit twee onverlaten wiens calamiteiten op Zware Metalen gekend zijn op het ondergrondse forum perste er nog eens zes nummers uit, alwaar de cervix tot op de naad versleten was. Burzum en Darkthrone demo/lofi black van de meest basale, zwartwitte soort, geen ruimte voor kleur, laat staan grijswaarden. Vazal is de overmacht, de onmacht van de zwakzuchtige meerderheid van de mensheid die vegeteert op deze binnenkort verkoolde, nasmeulende bal genaamd Aarde. Nederlands en Engels, voor elk wat wil(d)s.Lees verder ›





















