Twee Kvelertak-leden zijn fan van de tieners in Autonomie. No Peace, Only Violence is een maatschappelijk probleem, autonomie (net als een burgerlijke belastingsstop) de oplossing. Vandaar dat ook wij deze Noorse zalm tussen de instroom aan releases uitvisten. Sommige politici schijnen naast maatschappelijke problemen ook van tieners te houden. Om andere redenen weliswaar, al gaan ze zich om die op Autonomie toe te passen serieus mogen haasten!Lees verder ›





















