Helleruin, de band van de heer Carchost, heeft twee nieuwe nummers uit en noemt ze eenvoudigweg Reapers Of The Whirl I en II. Ze werden dan ook nog eens samen op een EP'tje gezet. Goed idee zou ik zo zeggen, want wie is er nu niet in voor pak hem beet twaalf minuten lang rauwe melodische black metal? Ik in ieder geval wel. Al sinds zijn conceptie neemt dit Helleruin toch een begenadigde plaats in aan het voorfront van de Nederlandse blackmetalscene. Maar is het vanaf War Upon Man en vooral Devils, Death And Dark Arts dat het licht toch feller schijnt.Lees verder ›





















