Terug van weggeweest: Slipknot. Het is druk rond het gemaskerde gezelschap dat vorig jaar het zevende album uitbracht en er sindsdien de wereld mee overtrekt. Vorige week verscheen plots nieuw werk in de vorm van de EP Adderall, deze week opende opmerkelijk genoeg de Ziggo Dome in Amsterdam de poorten voor de negen muzikanten. Opmerkelijk omdat de heren doorgaans in kleinere locaties staan. Maar kijk eens aan: Nederlands’ grootste concertzaal had nog maar een paar plaatsen vrij op 13 juni. In het kielzog van de Amerikanen kwamen mee: de landgenoten van Nothing More en het opkomende Sleep Token uit Engeland. Namens Zware Metalen namen Remco Faasen en Mellow een kijkje. De eerste hield een opschrijfboekje vast, de tweede een camera.Lees verder ›





















