Mochten er ooit aandelen beschikbaar komen in de regionale metalscenes, dan zou ik subiet al mijn geld investeren in de Belgische metalscene. Allemachtig, wat komt daar de laatste jaar een zooi klasbakken uit voort. Of het nou op het gebied van post, sludge of black metal is. Die trein blijft maar doordenderen en het ene talent volgt het andere in razend tempo op.Lees verder ›





















