Het Nederlandse Ceremony werd opgericht in 1989, kwam twee jaar later met een EP en in 1993 met een volwaardig album (Tyranny From Above). Daarna werd het lang stil en viel de band uiteen. In 1995 werd de debuut-cd opnieuw uitgebracht en vier jaar later zag opvolger Retribution het levenslicht. Daarna nam Ceremony liefst zes jaar de tijd om aan het derde album te werken. Leest u even mee hoe goed dat is geworden?Lees verder ›




















