Canada en Zwitserland liggen nu toch ook niet op een steenworp van elkaar, of vergis ik me? Nochtans hebben de bandleden in dit Détresse ondanks die afstand elkaar toch weten te vinden. Op zich is aan over die afstand samenwerken tegenwoordig natuurlijk niks moeilijk meer aan. Zo is dit drietal er ook in geslaagd om Pessimismes aan ons te overhandigen via Vendetta records, en dit gebeurde dan inderdaad ook via de elektronische snelweg. Gelukkig maar, want de Belgische posterijen slagen er de laatste weken en maanden zelfs niet in om pakketje veilig tot aan mijn voordeur af te leveren.Lees verder ›





















