Born of Osiris is een Amerikaanse band die meedoet met de djent-beweging. Binnen die beweging wordt technische groove metal/metalcore gemaakt die veel…Lees verder ›
Born of Osiris is een Amerikaanse band die meedoet met de djent-beweging. Binnen die beweging wordt technische groove metal/metalcore gemaakt die veel…Lees verder ›
De ongrijpbare band postcards from new zealand heeft nieuw materiaal. Niemand weet wie in deze band speelt. Het is album 21 ofzo…Lees verder ›
De heer Torsten kennen we allemaal van onder andere zijn werk in Nocte Obducta. Veel interessanter vind ik zijn werk in het…Lees verder ›
Het Duitse Zement brengt Rohstoff, wat vrij vertaald 'grondstof' betekent. De grondstof voor Zement is de motorik-beat. Het is typerend voor de…Lees verder ›
Ik ben nogal nieuwsgierig van aard. Indien ik een kat was geweest was ik daarom vast en zeker al lang dood. Ergens…Lees verder ›
Eén van de nieuwste aanwinsten in de Napalm Records-stal heet Scar Of The Sun. Deze Griekse band uit Athene bracht in mei…Lees verder ›
Tijd voor iets anders! Vanuit de krochten van de New Yorkse experimentele muziekscene belandt de nieuwe EP van Kilter genaamd Sys op…Lees verder ›
Progliefhebbers hebben er enorm lang op moeten wachten en het is een iets andere stijl geworden dan verwacht, maar geweldig om te…Lees verder ›
Voordat we overgaan naar de orde van de dag, moeten we even stilstaan bij de spectaculaire albumhoes die Interloper zijn eerste langspeler…Lees verder ›
Het gaat hard voor Jinjer. Op nauwelijks enkele jaren tijd slaagde de Oekraïense band erin om uit te groeien van een zoveelste…Lees verder ›