Desultory is terug
14 jaar na Swallow The Snake komen de Zweden van Desultory terug samen voor de opnames van een nieuw album. In november trekken ze de studio in. Pulverised Records doet dienst als label.
Links:
Desultory is terug
14 jaar na Swallow The Snake komen de Zweden van Desultory terug samen voor de opnames van een nieuw album. In november trekken ze de studio in. Pulverised Records doet dienst als label.
Links: