Naderend onheil – Week 26

De zomer is officieel begonnen. De de grote labels houden hun kruit droog en brengen weinig nieuwe muziek uit. Maar dat betekent niet dat er niets te beleven valt. Deze week: een legendarisch liveoptreden dat eindelijk officieel het daglicht ziet, een langverwachte terugkeer van Masterplan, zware en strakke post metal, een Nederlands/Belgisch duo dat het niet zo nauw neemt met originaliteit, onvermoeibare Groningse black metal, Franse sludge en een Deense band die maar twee platen kent.